Ja ienākot portālā www.inbox.lv vai savā lietotāja profilā, teksta izmērs kļuvis ļoti liels vai ļoti mazs, visdrīzāk, Jūs nejauši nomainījāt Jūsu pārlūkprogrammu iestatījumus.

 

1. Ieejiet Jūsu pārlūkprogrammas sadaļā Iestatījumi (Tools), un sadaļā Zoom, izvēlieties “+” lai palielinātu burtu izmēru vai “-“ lai samazinātu to, vai

2. Nospiediet CTRL pogu uz klaviatūras un neatlaižot šo pogu ar pelītes ritenīti paritināt uz augšu vai apakšu, lai iegūtu nepieciešamo izmēru.

3. Vienlaicīgi uzspiediet uz klaviatūras Ctrl + 0 (Ctrl + nulle). Šī opcija klaviatūru atgriezīs pie Jūsu pārlūka noklusējuma varianta (100%).

Ja Jūs deviņu mēnešu laikā ne reizi neesat ielogojies savā e-pasta kastītē caur (www.inbox.lv) vai caur jebkuru citu Inbox produktu, tad Jūsu lietotāja profils (lietotājvārds) automātiski saņem statusu “Neaktīvs” (Inactive user). Trīs dienas pirms pastkastītes statusa izmaiņām, Jūs saņemsiet rakstisku brīdinājumu.

 

! Lai nomainītu pastkastītes statusu uz “Aktīvs”, nepieciešams tajā ieiet caur www.inbox.lv vai caur jebkuru citu Inbox produktu. Uzreiz pēc veiksmīgas autorizācijas, statuss automātiski tiks izmainīts uz “Aktīvs” un mēs uzskatīsim, ka Jūs turpināt izmantot šo pastkastīti.

1. Notīriet pārlūkprogrammas kešatmiņu. Keša tīrīšana ir nepieciešama gadījumā, ja kādas portāla funkcijas Jūsu pārlūkprogrammā nestrādā vai tiek attēlotas nekorekti, sakarā ar to, ka tajā tika ieviestas izmaiņas, bet pārlūks turpina izmantot novecojušus datus no kešatmiņas. Dažreiz kešatmiņa ir jātīra vairākas reizes pēc kārtas, tad par jaunu ir jāieslēdz pārlūkprogramma, un par jaunu jāieiet savā e-pastā

 

2. Atjaunojiet savu pārlūkprogrammu uz tās pēdējo versiju. Iespējams Jūs izmantojiet novecojušu pārlūkprogrammas versiju, kuru mūsu portāls vairs netiek tehniski atbalsta. Šī savienojuma laikā, dažas portāla funkcijas var kļūt nepieejamas vai nestrādāt korekti.

 

   ! Pārbaudiet, vai šī problēma atkārtojas izmantojot citu pārlūkprogrammu.

   ! Pārbaudiet, vai Jūsu pārlūkā ir ieslēgts JavaScript un Cookies.

 

Gadījumā, ja iepriekšminētās darbības nav palīdzējušas, rakstiet mums norādot pēc iespējas detalizētāku informāciju par Jūsu veiktajām darbībām un radušos kļūdu. Variet mums sūtīt ekrānuzņēmumus.

Ja ziņas saņēmējs laukā “No kā” redz nepareizu informāciju par Jums, tad ir nepieciešams izmainīt informāciju, kas norādīta paraksta sadaļā un tiek izmantota priekš izejošajām vēstulēm.

 

1. Ienāciet pastkastītes Iestatījumos, izvēlaties sadaļu Paraksts

 

2. Ievadiet vai apstipriniet informāciju, kas parādās laukā Pilns vārds

Vai joprojām neatradāt atbildi?