Ja Jūs nosūtījāt vēstuli un Jums atpakaļ atgriezās šī ziņa ar kļūdas paziņojumu – tas nozīmē, ka šī vēstule netika piegādāta.

 

Katra tāda vēstule satur kļūdas kodu, pēc kuras var izprast radušos problēmu un to, kā to var atrisināt.

 

Ja Jūs patstāvīgi nevarat saprast to, kā novērst šo kļūdu – rakstiet mums norādot pilnu šī kļūdas paziņojuma tekstu, kā arī informāciju, kādam lietotājam Jūs vēlējāties nosūtīt konkrēto ziņu.

1. Pārliecinieties, vai tiešām šīs vēstules jau neatrodas Jūsu pastkastītē. Pārbaudiet VISAS mapes, sevišķi mapes Abonētie, List, Surogātpasts un Miskaste. Pārbaudot mapes izmantojiet meklētāju augšējā labajā pusē.

 

2. Atveriet Iestatījumus, sadaļu Filtri un pārliecinieties, vai Jūs konkrētajam adresātam vai domēnam neesat uzstādījis filtru, kas dzēš ienākošās ziņas no šī adresāta, pamatojoties uz Jūsu noteiktajiem atslēgvārdiem. Ja tas ir izdarīts, izdzēsiet šo filtru un pajautājiet, lai šo ziņu Jums atsūta vēlreiz.

 

3. Iespējams Jūs sen neesat izmantojis savu pastkastīti un tā kļuvusi neaktīva. Ienāciet tajā izmantojot interneta pārlūku un pajautājiet, lai Jums šo ziņu atsūta atkārtoti.

 

No personas, kas izsūta Jums ziņas, noskaidrojiet, vai pēc vēstules izsūtīšanas, viņam atpakaļ ir atnācis brīdinājums par to, ka ziņa netika piegādāta. Ja šāds brīdinājums ir pienācis, tajā noteikti ir rakstīts iemesls, kādēļ vēstule nav piegādāta. Ja patstāvīgi neizdodas atrisināt šo problēmu, lūdzu pārsūtiet šo vēstules paziņojumu mums.

 

4. Pievērsiet uzmanību pastkastītes izmēram – iespējams, tā ir pārpildīta. Iztīriet pastkastīti un palūdziet vēlreiz nosūtīt Jums ziņu.

 

! ! Ja augstāk aprakstītās metodes Jums nav aktuālas, rakstiet mums savu jautājumu, kur norādiet – adresātu, kas izsūtījis Jums šīs vēstules (kuras nav pienākušas), norādiet arī kāda ir vēstules tēma, datums un izsūtīšanas laiks.

Pārbaudiet visas pastkastītes mapes, sevišķi mapi “Miskaste”. Vēstules var būt nejauši izdzēstas no mapēm, kā arī no mapes “Miskaste”. Ja vēstules ir izdzēstas no mapes "Miskaste", tad šajā gadījumā, mēģiniet atjaunot vēstules, kas pēdējo septiņu dienu laikā tika dzēstas no miskastes.


Iespējams, visas jaunās vēstules tiek savāktas ar POP3 / IMAP protokola palīdzību, piemēram, ja Jūs izmantojat MsOutlook, theBat vai citas pastkastītes izmantošanas programmas savā mobilajā tālrunī vai citā viedierīcē. Šīs pastkastītes programmas pēc noklusējuma savāc visas Jūsu vēstules un neatstāj kopijas uz Jūsu Inbox servera.

 

Pārbaudiet POP3/IMAP Iesatatījumus. Ja Jūs vēlaties, lai ziņu kopijas tiktu saglabātas, izvēlieties parametru "Atstāt kopijas uz servera".

 

! Tāpat arī nav izslēgta iespēja, ka kāds ir ieguvis Jūsu lietotāja profila paroli un izdzēsis visas vēstules. Mēs iesakam Jums nomainīt paroli, slepeno jautājumu un atbildi uz to.

Ja Jūs izdzēsāt vēstules no mapes  – atveriet “Miskasti” un izmantojiet meklētāju kas atrodas augšējā stūrī, lai atrastu nepieciešamās dzēstās ziņas. Ja vēstule ir atradusies, atjaunojiet to mapē “Ienākošie”.

 

Ja Jūs izdzēsāt vēstules no mapes “Miskaste” (vai vairākas reizes nospiedāt iztīrīt miskasti) – pēdējo septiņu dienu laikā dzēstās vēstules var atjaunot atpakaļ.

 

Ja Jūs izdzēsāt visu mapes saturu, piemēram, Surogātpasta mapei vai kādai citai – šajā gadījumā šīs vēstules izdzēšas uzreiz, bez nokļūšanas mapē Miskaste. Šo vēstuļu atjaunošana nav iespējama.

Ienākošo ziņojumu filtrācija e-pastā pēc kategorijām “Ienākošie”, “Abonētie”, “Sociālie” un “Surogātpasts” notiek automātiski, balstoties uz kompānijas iekšējiem noteikumiem un algoritmiem.

 

Ja Jūs uzskatāt, ka satura ziņā vēstulēm (piemēram, rēķiniem, aviobiļetēm, interneta pirkumu apstiprinājumiem, informācijai par paroles atjaunošanu u.c.) būtu jāatrodas mapē “Ienākošie” – paziņojiet mums par to, norādot detalizētu informāciju:

  • Pastkastītes nosaukumu, kurā dotajā brīdī atrodas vēstules, kas bija automātiski pārvietotas uz mapi “Abonētie” vai “Sociālie”
  • Vēstules nosūtīšanas datums
  • Ziņas tēma
  • Pastkastītes adrese, no kuras tika izsūtītas šīs ziņas lietotājiem

 

! Mēs pārbaudīsim Jūsu norādīto informāciju un nosūtīsim atbildes vēstuli

Vai joprojām neatradāt atbildi?