Pieeja pastkastītei caur POP3/IMAP un SMTP serveriem var automātiski atslēgties šajos gadījumos:

 

1. Ja Jūsu parole tika uzlauzta un Jūsu konts tiek izmantots lai izplatītu surogātpastu. Šajā gadījumā uz Jūsu e-pastu var nākt ziņas no "Mail Delivery System". Pirms iestatījumu ieslēgšanas (atvērt pastkastīti no e-pasta protokoliem), obligāti ir jānomaina parole, slepenais jautājums un atbilde uz to.
 

2. Ja Jūs pārsniedzat nosūtīto ziņu limitu daudzumu dienā (Inbox servisā)
 

3. Iespējams, Jūsu pastkastīte kļuvusi neaktīva
 

4. Ja aktīvs lietotājs divu mēnešu laikā nav izmantojis POP3/IMAP protokolus

Pārbaudiet vai ir ieslēgta pieeja Jūsu pastkastītei caur POP3/IMAP/SMTP protokoliem. Dažreiz šī opcija var automātiski atslēgties.

 

Ja Jūs (vai kāds cits) nomainījāt savas pastkastītes paroli, tad tā ir jāatjauno arī e-pasta programmā. Pārliecinieties, ka Jūs ievadāt pareizo paroli – pamēģiniet ienākt pastkastītē caur interneta pārlūku.

 

Ja Jūs varat saņemt jaunus ziņojumus, bet nevarat tos nosūtīt, tad kļūda ir SMTP iestatījumos. Iespējams ir nepieciešams ieslēgt autorizācijas režīmu izejošajam SMPT serverim.

 

Ja Jūs varat nosūtīt ziņojumus, bet nevarat tos saņemt, tad problēma ir POP3 vai IMAP iestatījumos.

 

! ! Ja Jūs nespējat patstāvīgi atrisināt šo problēmu - rakstiet mums savu jautājumu, pievienojot ekrāna attēlu, kur redzami Jūsu pasta programmas ienākošā un izejošā servera iestatījumi, kā arī norādiet pastkastītes adresi, kurai radušās šīs problēmas.

Jūs varat izmantot savu pastkastīti no jebkuras pasta programmas, kas Jums ir ieinstalēta telefonā, datorā vai kādā citā viedierīcē.

 

Ja Jūs izmantojat POP3 protokolu, pasta programmas uzstādījumiem ir jābūt šādiem:

 

POP3 (incoming mail server): mail.inbox.lv

  • Šifrēšana: Obligāti ir jābūt ieslēgtam SSL
  • Ports POP3: 995

SMTP (outgoing mail server): mail.inbox.lv

  • Šifrēšana: Obligāti jābūt ieslēgtam TLS vai SSL
  • Ports SMTP: 587 (gadījumā, ja izmantojiet TLS)
  • Ports SMTP: 465 (gadījumā, ja izmantojiet SSL)

 

Ja Jūs izmantojat IMAP protokolu, pasta programmas uzstādījumiem ir jābūt šādiem:

 

IMAP (incoming mail server): mail.inbox.lv

  • Šifrēšana: Obligāti ir jābūt ieslēgtam SSL
  • Ports IMAP: 993

SMTP (outgoing mail server): mail.inbox.lv

  • Šifrēšana: Obligāti ir jābūt ieslēgtam TLS vai SSL
  • Ports SMTP: 587 (gadījumā, ja izmantojiet TLS)
  • Ports SMTP: 465 (gadījumā, ja izmantojiet SSL)

 

! ! ! Tāpat arī obligāti nepieciešams: Atļaut pieeju Jūsu pastkastītei, caur POP3/IMAP/SMTP protokoliem. Pēc noklusējuma tas ir izslēgts.

! ! ! Pārliecinieties vai lauciņā ''lietotājvārds'' ir ievadīts pilnais pastkastītes nosaukums, piemēram, 12345@inbox.lv

Pasta programmas iestatījumos nepieciešams ieslēgt autorizācijas režīmu izejošajam SMTP pasta serverim.


Piemēri:

Iestatījumi IMAP priekš Thunderbird, Windows Live Mail, Microsoft Outlook

Iestatījumi POP3 priekš Outlook vai Outlook Express

Iestatījumi pasta programmas lietotājam uz iOs ierīces

Vai joprojām neatradāt atbildi?