Ja Jūs nevarat atcerēties paroli, kā arī atjaunot to izmantojot pieejamās metodes - lai pārliecinātos, ka tieši Jūs esat konkrētās e-pasta kastītes īpašnieks, mums ir nepieciešams no Jums saņemt šādu informāciju:

  • Jūsu vārds un uzvārds;
  • Dzimšanas dati;
  • Iespējamie atbilžu varianti uz slepeno jautājumu;
  • Mobilā tālruņa numurs, uz kuru vēlaties saņemt jauno paroli. Jaunā parole tiks nosūtīta SMS veidā uz norādīto tālruņa numuru;
  • IP adrese, no kuras Jūs visbiežāk apmeklējiet savu e-pastu. Savu IP adresi var uzzināt izmantojot šo linku - http://test.antivirus.lv;
  • Pastkastītes nosaukums, kurai nepieciešama parole;
  • Adresātu saraksts, kuriem Jūs esat nosūtījis/-usi ziņas, vai arī adresāti, no kuriem esat saņēmis/-usi ziņas savā pastkastītē.

! Saņemtā informācija tiks izmantota TIKAI paroles atjaunošanas nolūkos.

! Pēc paroles atjaunošanas, lūdzu neaizmirstiet savā lietotāja profilā aizpildīt laukus, kas nepieciešami lai turpmāk varētu veikt paroles atjaunošanu ar alternatīva e-pasta palīdzību vai ar mobilā tālruņa palīdzību. Ar mobilā tālruņa vai atlternatīvā e-pasta palīdzību Jūs turpmāk spēsiet patstāvīgi nomainīt pieejas paroli Jūsu e-pasta kastītei.

Pastkastītes lietotājvārdu izmainīt nav iespējams. Ja vēlaties citu lietotājvārdu, Jums ir iespēja piereģistrēt jaunu pastkastīti ar jaunu lietotājvārdu un uzlikt ienākošā pasta pārsūtīšanu uz jauno adresi.

 

! Ņemiet vērā, ka Jums obligāti vajag ienākt savā pastkastītē vismaz vienu reizi deviņos mēnešos, izmantojot http://www.inbox.lv/ mājaslapu.

Pretējā gadījumā, pastkastīte paliks neaktīva un pēc kāda laika dzēsīsies, bez iespējas to atjaunot.

Pirms izdzēstās e-pasta kastītes atjaunošanas, pārbaudiet vai šī pastkastīte jau ir atvērta jaunai reģistrācijai.

 

1. Ja šī pastkastīte ir atvērta jaunai reģistrācijai – tad to atjaunot vairs nav iespējams.

2. Gadījumā, ja šis lietotājvārds vēl nav pieejams reģistrācijai, rakstiet mums, ziņā norādot informāciju par to, kādu pastkastīti Jūs vēlaties atjaunot, kad tā bija izdzēsta un ja Jūs atceraties, tad arī kāda bija šīs pastkastītes parole.

 

! Rakstiet mums un mēs sniegsim atbildi par to vai šo pastkastīti ir iespējams atjaunot.

Nomainīt paroli savai pastkastītei var ienākot savā lietotāja konta sadaļā “Iestatījumi” un “Paroles maiņa”.

 

! Atceraties, ka parole ir pats galvenais veids kā aizsargāt savu lietotāja profilu. Nedrīkst sastādīt viegli uzmināmu paroli, nekad neizmantojiet vienādas paroles vairāku interneta portālu reģistrācijai, kā arī nekad neatbildiet uz vēstulēm ar lūgumu aizsūtīt sava lietotāja profila paroli.

Lai nodzēstu lietotājvārdu un paroli, kas automātiski uzrādās brīdī, pirms Jūs ielogojieties savā pastkastītē, nepieciešams nodzēst ierakstus un paroles, kas ir saglabātas Jūsu pārlūkprogrammā.

 

! Uzziniet kā to izdarīt pārlūkā Google Chrome, Mozilla Firefox, Internet Explorer.

Vai joprojām neatradāt atbildi?