Ja Jūs nosūtījāt vēstuli un Jums atpakaļ atgriezās šī ziņa ar kļūdas paziņojumu – tas nozīmē, ka šī vēstule netika piegādāta.
! Iespējams, visas jaunās vēstules tiek savāktas ar POP3 / IMAP protokola palīdzību, piemēram, ja Jūs izmantojat MsOutlook, theBat vai citas pastkastītes izmantošanas programmas savā mobilajā tālrunī vai citā viedierīcē. Šīs pastkastītes programmas pēc noklusējuma savāc visas Jūsu vēstules un neatstāj kopijas uz Jūsu
! Tāpat arī nav izslēgta iespēja, ka kāds ir ieguvis Jūsu lietotāja profila paroli un izdzēsis visas vēstules. Mēs iesakam Jums nomainīt paroli, slepeno jautājumu un atbildi uz to.
- Pastkastītes nosaukumu, kurā dotajā brīdī atrodas vēstules, kas bija automātiski pārvietotas uz mapi “Abonētie” vai “Sociālie”
- Vēstules nosūtīšanas datums
- Ziņas tēma
- Pastkastītes adrese, no kuras tika izsūtītas šīs ziņas lietotājiem
! Mēs pārbaudīsim Jūsu norādīto informāciju un nosūtīsim atbildes vēstuli
Vai joprojām neatradāt atbildi?