1. Ja Jūsu parole tika uzlauzta un Jūsu konts tiek izmantots lai izplatītu surogātpastu. Šajā gadījumā uz Jūsu e-pastu var nākt ziņas no "Mail Delivery System". Pirms iestatījumu ieslēgšanas (atvērt pastkastīti no e-pasta protokoliem),
2. Ja Jūs pārsniedzat nosūtīto ziņu limitu daudzumu dienā (Inbox servisā)
4. Ja aktīvs lietotājs divu mēnešu laikā nav izmantojis POP3/IMAP protokolus
! Ja Jūs (vai kāds cits) nomainījāt savas pastkastītes paroli, tad tā ir jāatjauno arī e-pasta programmā. Pārliecinieties, ka Jūs ievadāt pareizo paroli – pamēģiniet ienākt pastkastītē caur interneta pārlūku.
Jūs varat izmantot savu pastkastīti no jebkuras pasta programmas, kas Jums ir ieinstalēta telefonā, datorā vai kādā citā viedierīcē.
Ja Jūs izmantojat POP3 protokolu, pasta programmas uzstādījumiem ir jābūt šādiem:
POP3 (incoming mail server):
- Šifrēšana: Obligāti ir jābūt ieslēgtam SSL
- Ports POP3: 995
SMTP (outgoing mail server):
- Šifrēšana: Obligāti jābūt ieslēgtam TLS vai SSL
- Ports SMTP: 587 (gadījumā, ja izmantojiet TLS)
- Ports SMTP: 465 (gadījumā, ja izmantojiet SSL)
Ja Jūs izmantojat IMAP protokolu, pasta programmas uzstādījumiem ir jābūt šādiem:
IMAP (incoming mail server):
- Šifrēšana: Obligāti ir jābūt ieslēgtam SSL
- Ports IMAP: 993
SMTP (outgoing mail server):
- Šifrēšana: Obligāti ir jābūt ieslēgtam TLS vai SSL
- Ports SMTP: 587 (gadījumā, ja izmantojiet TLS)
- Ports SMTP: 465 (gadījumā, ja izmantojiet SSL)
Piemēri:
Iestatījumi IMAP priekš Thunderbird, Windows Live Mail, Microsoft Outlook
Iestatījumi POP3 priekš Outlook vai Outlook Express
Iestatījumi pasta programmas lietotājam uz iOs ierīces
Vai joprojām neatradāt atbildi?